Až do elfích hvozdů...

03.08.2011 16:30

Ten kdo mě zná už delší dobu ví, že moje fantasy nikdy nebyla tak trochu " fantasy". Však to znáte, perfektní elfové ve středověku bez nemocí a morů, sem tam ten nějaký temný pán a hrdina, co všechno přežije ale pro jednou i stokrát umře aby mohl být zkrátka znovu oživen. Tyhle fakta nepříliš působivých fantasy, kterých je..řekněme požehnaně, mě nikdy moc nebrali.

  Zůstal jsem věrný Tolkienovy a maximálně PC hrám, které se nestydí do toho pustit trošku více. Nutno uznat Warcraft za jeho originalitu, která se od mého mládí, kdy jsem hrál první strategii, drží úspěšně v nádherně originální linii a pokaždé má co nabídnout. Dále musím ocenit sérii Dragon Age, krom tedy některých podobností, které mi sem tam připomněli Tolkiena, nicméně to se v přeberné slávě a oběti a častokrát i hrůzy ztratily. Za to jsem vděčný a tak jsem se pro jednou odhodlal napsat něco z takového prostředí a uvidíme jak se mi podaří se některým podobnostem vyhnout - ale to stoprocentně nemusí vyjít. Vždycky se něčím trefíte...:)

 

Musím říct, že tenhle plán je naprosto slepý - což u mě znamená, že nemám žádný nápad a prostě jen něco napíšu...Tak uvidíme.